Sunday, October 3, 2010

Ijazah pertama dalam hidup saya

Alhamdulillah syukur akhirnya dapat jugak menamatkan pengajian
dan mendapat sekeping kertas Ijazah Sarjana Muda Sains (Matematik)
dengan kepujian kelas pertama.
Terima kasih buat Tuhan yang Maha Pemurah.
Terima kasih buat Encik Mohammad dan Puan Rogayah sekeluarga.
Terima kasih buat rakan-rakan terutamanya 9sibs yg sentiasa bagi dorongan sejak zaman2 sekolah lagi.
Terima kasih buat semua yang terlibat. Terima kasih buat warga Kg Oren dan UTM.
Terima kasih! Terima kasih! Terima kasih!
Hadiah ini untuk kita semua~
and special thanks to Hamizah Hamka, Zaza, Anem Tembel and Ika for the convocation presents :)

Mari saksikan sekitar konvokesyen saya:

Inilah rumah kedua saya, UTM.

Sila buat wallpaper desktop anda. Sesuai utk wide screen.

Suka sangat di pinggir kolam.

Walaupun panas tetap anggun dengan PhotoReady dari Revlon.

Akhirnya dapat juga ambil gambar dengan dekan :)

Wonder girls celup UTM mari~

Pura-pura mengejar.

Inilah dia supervisor PhD saya :)

Dari kiri: supervisor PSM, anak emas :P , pensyarah olympiad.

Nak kata aku jakun berkonvo? Apa aku kesah :P

15 comments:

  1. sy suke gmbar yg last! ala2 diva gtuh!

    ReplyDelete
  2. photographer yg suroh.
    i buat je~

    ReplyDelete
  3. wiwi!!!!!!!!!!!apsal nama aku ada tembel................huhuhu

    ReplyDelete
  4. suka gambar last and gambar di pinggir kolam. :DD congrates wawi!

    ReplyDelete
  5. hahaha..hanim tembel!! comel nye!!

    ReplyDelete
  6. kak nn: nyaris lemas ketika shoot di pinggir kolam~ neway, tq...

    za: comel kan kan kan?

    ReplyDelete
  7. weyh..aku amek pic ko taw..wat gambar kad kahwin aku...hahhahahha

    ReplyDelete
  8. boleh2.
    yg comel2 sikit tu buat tunjuk kat potential husband aq tau. hahak!
    tapi nanti org x kompius ke aq ke ko yg kawen???

    ReplyDelete
  9. kak wawi :) congrates :) dah selamat dah convo.best nye...
    nyway..
    tahniah sekali lagi :) happy for you

    -maseh anda ingat junior anda lagi?-

    ReplyDelete
  10. thanx dear.
    junior GS kan?
    ingat ingat ingat :)
    camne bley sesat sampai ke sini?

    ReplyDelete
  11. wawi mongok tol coment komen pic ko y las... haha
    alaa2 blair gitu.. huhu
    interestg new blog nih...
    lawak ak bace smpi tersedak..

    ReplyDelete
  12. ika: new hapenye. blog yg same je.
    cume skrg aq lebih telus daripada biasa.

    ReplyDelete