Friday, January 20, 2012

Taman Ilmu dan Kebaikan

Salam tahun baru uols! (baru lagi ke?)
Dah nak habis Januari baru kau sibuk nak wish new year kan?
Diva habis kau wawi.
Apapun, moga tahun baru ni membuka lembaran baru buat kita untuk memperbaiki diri.

Alhamdulillah, 2012 started really well.
Akhirnya aku bakal membina kerjaya.
Dapat offer letter dari universiti bermoto taman ilmu dan kebaikan.
Kalau ikutkan tahap kemerapuan dan kekerapan petik jari ketika interview (2x interview di tempat dan waktu berbeza. ko hado?),
memang personaliti tak match langsung dengan moto2 positif lagi islamik.
Aku cuma menjadi insan jujur berperwatakan selamba kodok.
Sempat bagi statement berunsur lawak seram terhadap dekan masa menunggu lif dengan mengatakan ramai pekerja bujang di bakal tempat kerja untuk jadi calon suami.

Terima kasih sangat2 sudi ambil saya kerja.
Saya merasa sangat teruna teruja.
Tak sabar nak bubuh nama uni ni as my affiliation after this.
UTM cinta pertama, tapi yang ini cinta sejati. HAHA.

Sebeban borang nak accept offer haa sampai tak muat sampul.
Rasa nak delivery pizza from Domino's je, kotak dia boleh buat pos balik dokumen ni haa.
Sambil isi borang, sambil makan. Multi-tasking di situ.
Menjerit ketensenan la siapa yang nak kene check dokumen ni.
Dekat check list ada sampai no 19.
Kalau aku, terus sub-con project menyusun 19 dokumen mengikut urutan check list ni kepada Bubu.

Di samping menguruskan borang2, aku kini giat mengusha line.
Siapa2 ada kenalan tak kisah la abang2/kakak2/adik2/kawan2 study or menetap di Washington D.C. tolongla bbm/whatsapp/fb/sms/skype/ym aku .
Ada hal penting banget ni.

Sekian saja update dari Sr. Wawi :P
Takleh nak update pasal research sebab results tak cantik2 nak kene grooming MATLAB lagi.
Moga 2012 kita diredhai Allah ^__^

No comments:

Post a Comment